티스토리 뷰

<can i b u>
Artist : 백예린
Release : 2019.12.10

<가사/해석>

can i b u?

제가 당신이 될 수 있을까요

can i b u?

제가 당신이 될 수 있을까요

can i b u?

제가 당신이 될 수 있을까요

not afraid of anything

아무 것도 무서워하지 않고

can i b u?

제가 당신이 될 수 있을까요

never seem weak at all

절대 약해 보이지 않는

you seem like a lion

당신은 사자 같아요

who kills everyone else, except yourself

자신 빼고 모두를 죽이는 그런

but I’m such a coward

하지만 난 겁쟁이에요

that’s why I am asking you

그래서 물어보는 거예요

can i b u?

제가 당신이 될 수 있을까요

can i b u?

제가 당신이 될 수 있을까요

댓글